RC-Monster Forums

RC-Monster Forums (https://www.rc-monster.com/forum/index.php)
-   Project "X" (https://www.rc-monster.com/forum/forumdisplay.php?f=31)
-   -   So What Are the Rules? (https://www.rc-monster.com/forum/showthread.php?t=15750)

t-maxxracer32 10.09.2008 01:41 PM

So What Are the Rules?
 
what is considered to be a "project x" vehicle?

something completely custom?

a destructo vehicle?

dont want the noobs posting their trucks in here that dont belong!:na::na:

Fast5sRevo88 10.09.2008 02:03 PM

:rules:Yea anything completely custom (battle trucks, battlebots, flame throwers, plow trucks, tank vehicles, half tracks, paintball trucks, trucks that can dismember you, spy vehicles, trucks with big guns, madmax vehicles, 6x6s, strykers, and 8x8s). You know the general vehicles from hell.:mdr:

t-maxxracer32 10.09.2008 02:07 PM

Quote:

Originally Posted by Fast5sRevo88 (Post 220867)
:rules:Yea anything completely custom (battle trucks, battlebots, flame throwers, plow trucks, tank vehicles, half tracks, paintball trucks, trucks that can dismember you, spy vehicles, trucks with big guns, madmax vehicles, 6x6s, strykers, and 8x8s). You know the general vehicles from hell.:mdr:

:rofl::rofl::rofl:

TDC57 10.09.2008 02:10 PM

Quote:

Originally Posted by Fast5sRevo88 (Post 220867)
:rules: general vehicles from hell.:mdr:

:intello: general vehicles from hell :intello:

lincpimp 10.09.2008 02:26 PM

Nothing nitro, no matter how trick it is...

Anything with servo actuated something other than brakes or steering....

MetalMan 10.09.2008 03:46 PM

I think it should be anything that doesn't fit into any other standard category like buggy/truggy/mini truggy/Maxx/etc.

BTW, you got a sticky.

TexasSP 10.09.2008 03:50 PM

Quote:

Originally Posted by lincpimp (Post 220875)
Nothing nitro, no matter how trick it is...

That would belong in the "Garbage" forum. ie: recycle bin


There is nothing trick about any little annoying bee engine that needs more attention than a woman and still is never happy. In fact a nitro engine to me is like a fat ugly woman with permanent PMS.

t-maxxracer32 10.09.2008 08:30 PM

Quote:

Originally Posted by TexasSP (Post 220895)
That would belong in the "Garbage" forum. ie: recycle bin


There is nothing trick about any little annoying bee engine that needs more attention than a woman and still is never happy. In fact a nitro engine to me is like a fat ugly woman with permanent PMS.


:rofl::rofl::rofl:

permanet pms:lol::lol: thats great.

Sammus 10.09.2008 10:53 PM

lol my nitros were more reliable than my e's... e is more fun to drive though :P with a nitro i just had to learn how to tune properly then as long as you can run an engine in properly you just run all day without thinking... fuel was $$ and the noise and the smell was the reason i converted.

t-maxxracer32 10.09.2008 11:54 PM

nitros are also more reliable IMO because they arent as fast as bl so you dont break things as easy.

also no worries about breaking the drivetrain with nitro due to no low end.

but screw that

i like breAking things

lincpimp 10.10.2008 12:00 AM

Quote:

Originally Posted by t-maxxracer32 (Post 221047)
nitros are also more reliable IMO because they arent as fast as bl so you dont break things as easy.

also no worries about breaking the drivetrain with nitro due to no low end.

but screw that

i like breAking things

Bad driving seems to break more stuff than too much power. The low end torque will cause more wear, but throttle control will help...

jayjay283 10.10.2008 12:06 AM

So I guess I wont be mod of the flextech forum. Thought I had a chance since I was the only one to post in it ever :neutral: :lol:

BL_RV0 10.10.2008 12:06 AM

I've got to build a 6x6 with rockets now.

t-maxxracer32 10.10.2008 12:09 AM

Quote:

Originally Posted by lincpimp (Post 221050)
Bad driving seems to break more stuff than too much power. The low end torque will cause more wear, but throttle control will help...

well thats true of course.

due to higher speeds and way more acceleration i really am never in control with my bl trucks:lol:

MetalMan 10.10.2008 02:39 AM

Quote:

Originally Posted by jayjay283 (Post 221054)
So I guess I wont be mod of the flextech forum. Thought I had a chance since I was the only one to post in it ever :neutral: :lol:

There are actually more posts, you just gotta set the options at the bottom of the page to see the older ones :angel:.

t-maxxracer32 10.10.2008 02:42 AM

would it be fun to mod a subforum noone ever posts in?:lol:

jayjay283 10.10.2008 10:24 AM

Quote:

Originally Posted by t-maxxracer32 (Post 221101)
would it be fun to mod a subforum noone ever posts in?:lol:

I thought it would be like, say: being the War General of Switzerland. Just kind of have a title and do nothing :lol:

Dafni 10.10.2008 10:29 AM

Yeah right. Stop the army! We don't need it

_paralyzed_ 10.12.2008 12:36 AM

:party:t-maxxracer32 DUDE! You got your own sticky!:party:

123revo 04.04.2010 10:44 PM

hey guys,

just been a on a hiatus from RC due to work and study commitments. now back and the Revo is now in the back corner of the store room as it takes up almost 1 cubic foot of space alone. that said i have now commenced on my "project:Frankenstein". basically swapping the guts and eventually the drive train as well form my revo to my TT-01 soon to be grip/drift car. not sure if this qualifies for a project-x but i have ot seen this done before maybe with the exception of Nic Cases case. this essentially has everything on it my brushless converted revo has/had.

pics and thread soon.

123. easy as.

crazyjr 12.18.2011 02:01 AM

I am planning a Jato/SRT hybrid, Jato front with a SRT rear and a custom chassis to tie it together. I am hoping to design it further, But need to know where best to place the project


All times are GMT -4. The time now is 10:17 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.